1. Ne cunoaștem și explorăm
Câteva zile pentru a ne cunoaște, a înțelege afacerea și a explora potențialul de dezvoltare.
2.Iți prezint analiza afacerii tale.
După etapa de cunoaștere și explorare, pun în scris ce am înțeles și observat despre afacerea ta: structura și organizarea, obiectivele, probleme și sugestii de schimbare.
Acest raport rămâne al tău fără vreo obligație și vei decide singur ce faci mai departe pe baza lui.
Îl poți ignora, poți implementa singur recomandările sau poți alege să lucrăm împreună mai departe.
3. Stabilim obiective și bonus pentru obiective
Dacă ai ales să continuăm colaborarea, acum este momentul să decizi ce vrei să realizăm în perioada urmatoare (ex. 3 luni).
Trebuie să fie 1-2 obiective îndrăznețe dar realizabile, valoroase pentru tine și afacerea ta, și pentru care să fii dispus să ieși din zona de comfort. Stabilim împreună onorariul pentru succes așa încăt amândoi să fim bucuroși de reușită.
4. Sprintăm
Sprintul (un concept împrumutat din metodologia Scrum) și înseamnă în cazul nostru o perioada de lucru 2 săptămâni, cu scopuri bine definite, urmate de o "retrospectivă".
Retrospective este o discuție structurată, care durează aproximativ 2 ore, la finalul unui sprint, în care tragem învățăminte și facem îmbunătățiri.
5. Repetăm
La finalul fiecărui sprint invățăm din greșeli, ajustăm și repetăm.
La finalul celor 3 luni de lucru la obiectivele stabilite, decidem dacă suntem mulțumiți de rezultate și dacă mai continuăm colaborarea.